07.03.2009

olimpiada la civică + rezultate la olimpiada judeteana de matematica


Astăzi a avut loc Olimpiada la Ştiinţe Socio-Umane (că aşa scria acolo) faza judeţeană. Pe scurt, la civică. La faza locală, împreună cu Janna (sau Ciuci cum îi place să i se zică), am luat 10, în ciuda unei răceli crâncene. Sfatul profesorilor a fost să scriem mai detaliat, etc. Şi, (uaaaaaaa) ieri am învăţat articolele din Convenţia cu Privire la Drepturile Copilului (O.N.U.) - - - . Azi m-am prezentat la ora 8 jumătate la liceul X unde avea loc proba. Până la 9 jumătate am stat şi am... privit tavanul, când a început în sfârşit. Doamna supraveghetoare şi domnul profesor ce se ocupa cu olimpiada erau nehotărâţi în ceea ce priveşte durata probei. Erau 2 ore sau 3, nu ştiau sigur, căci pe subiecte scria 2 ore, dar domnul citise undeva că erau 3. Până la urmă, ne-au lăsat 2 ore. 2 ore în care trebuie să scrii despre abandonul şcolar: prezentarea problemei, găsirea cauzelor, găsirea soluţiilor, analiza comparativă între soluţii, articolele din ONU încălcate, şi un plan detaliat de acţiune, cu etape şi toate celea. 2 ore în care am scris 7 pagini, în care nu aveam timp să ne gândim la sinonime şi cuvinte frumoase pentru a-i da lucrării o formă respectabilă. Şi, personal, nu sunt prea mulţumită de lucrare, se putea mai bine. Şi nu dau vina pe noi, dau vina pe timp, şi, poate, pe lipsa de originalitate de care cred că am dat dovadă, dacă este să mă iau după ce au făcut alţii: piese de teatru, concursuri pentru nu-ştiu-ce, bla bla bla. Dacă este să iau opinia mea personală, ideea noastră a fost originală. Vedem ce zic domnii corectori. Diseară, sau luni. "Adversarii" nu au fost redutabili, poate doar echipajul de la şcoala mea. Voiam locul 1. Etapa naţională se ţine la Timişoara. Asta este, şi îmi doresc din tot sufletul să fiu doar eu aşa circumspectă, şi să luăm locul 1. uffffffff...

Tot în această zi a avut loc etapa judeţeană a olimpiade de matematică (Doamne ajută pentru Vali şi Cristi!). Sunt mai mult ca sigură cine va lua locul 1.
Adooooooooooooor că ISJ-ul sau cine-ştie-cine nu e capabil să se uite pe un calendar şi să facă în aşa fel încât să nu fie 2 olimpiade/concursuri în aceeaşi zi. E supeeeeeeer. x(.
P.S: nu îmi place stilul meu de a scrie în momentul acesta. îmi pare puţin vulgar, brutal. e doar o perioadă. trece.

Niciun comentariu: