13.03.2009

Ce sa faci daca esti racit

M-am răcit din nou. E îngrozitor şi oribil [partea proastă]. De aceea, m-am gândit să caut prin cărţi/net ce trebuie să faci ca să îţi treacă răceala. Aşadar :

Întrebări de căpătâi:

Întrebare:
1. Să merg la şcoală/serviciu dacă sunt răcit/ă ?
Eu zic: În cazul în care nu vrei din tot dinadinsul să te simţi şi mai oribil, rămâi frumos acasă.

Întrebare: 2. Ce să mănânc când sunt răcit?
Eu zic: Am găsit şi eu pe net ceva:
a.Lichidele - te ajută să eliberezi sinusurile. Multe căni de ceai (cică în special alb) sucul de fructe bogat in vitamina C (acesta e gustos), precum cel de portocale sau afine, alte fructe, etc.
b. Supa
c. Usturoi
d. Miere, lămâi
pentru mai multe informaţii: întreabă-ţi bunica/vecina.

3. Ia Paracetamol Sinus şi Coldrex. Ajută-ţi corpul să lupte împotriva răcelii.

4. Ia mult aer proasptă (pentru Oxigen, etc.)

6.Fa bai de abur (de exemplu, umple chiuveta cu apa fierbinte si tine-ti capul deasupra) ca sa scapi de nasul infundat. {allelujah}

7. Bea iaurt ! {mie nu-mi place}

9 Muuuult somn.
+ surfing pe net, filme, etc. { partea cea mai bună}

// nu degeaba câteodată e frumos să fii răcit!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Da dar cand ai temperatura 40+ nu-ti mai arde tie de nici un film :D De mancat nu ai nici un chef , de dormit nu prea poti pentru ca te doare capul si sa stai cu capul deasupra chiuvetei nu poti ca esti ametit/a :)

allé spunea...

hihi :]]
cam da.
dar dacă ai 40+ trebuie să te duci la spital !

în rest -- încercam să văd partea bună a răcelii simple :]]

Jokerman spunea...

De orice boala, te vindeci facnd ce-ti place:)

Anonim spunea...

Aproximativ la aceeasi tema:) http://badan.wordpress.com/2009/03/04/solutie-anti-gripa/