15.07.2009

sa revenim cu picioarele pe pamant

Am lipsit fro cateva zile. V-am luat usor cu posturi despre ceaiuri, motani, cercuri, si lumi perfecte. Dar vad ca nu sunt pe gustul vostru. Asa ca acum atunci cand vreau voi scrie la prezent si fara 'as vreau...' 'ar fi...' si alte verbe ce ne deviaza.

Momentan trebuie sa scap de procesul de indobitocire. Defapt, de aceea m-am intors acasa. Stiti voi, am petrecut cateva zile saptamani pe la tara, acolo unde peisajul incantator + manele + altele din familia lexicala a manelelor = not love pentru sufleţelul meu diafan şi delicat în căutarea personalităţii.

Dar problema e că acum, când am ajuns acasă şi pot să-mi adun mintea în sfârşit, a dat o prinţesă de răceală/insolaţie/altceva peste mine. La început m-a luat tare, cu o noapte de-aia neagră în care vorbeam în somn. M-a lăsat apoi numai cu nişte sechele de oboseală ca apoi, toată noaptea asta, îmi face cadou un bolovan în loc de creier. Sau mă rog, nu neaparat în loc. Să zicem agăţat de creier. Auci ! N-am mai simţit niciodată aşa ceva. Rrrrrrrromantic...

11 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Uf.... insanatosire grabnica iti doresc! Esti o scumpica (poate ti-am mai spus, but it's true) asa ca sa stii ca desi nu prea comentez, te citesc cu placere mereu. Hugs!

Sorin spunea...

nice layout :)

G0oDBoY spunea...

Foarte frumoasa descrierea racelii:))pare a fi chair o printesa=))
Poate imi faci si mie cunostinta cu ea dar nu acum mai tarziu:))

artistu spunea...

Eee, las ca iti revii tu usor, usor! Mai grava insa e lenea varateca ce ne-a prins pe toti! Nimeni nu mai are chef decat de stat la soare, ca e sezonul cae te imbie! ;)

allé spunea...

Ina, merci merci :* de trecut - mi-a si trecut :)

Sorina, aaaaaa :D observ ca e acelasi cu al blogului tau. sper sa nu te superi

G0oDBoY: ahhhh, lasa ca se auto-invita ea, ca printesa draguta ce e.

artistu: mie nu-mi place sa stau la soare :D hihi

Indelible Bonobo spunea...

in vacanta aviatoare ia cu tine Nouvelle Vague, e antidot manele (merge si Manowar sau Nightwish, dupa caz) :)

Anonim spunea...

bun articol :) nota 10 :)


am shi eu o intrebare !! nu vrie sa facem schimb de bannere:-?? sau de linkuri !!

contact yahoo id : mandeea_deejay ! plzz

Anonim spunea...

bun articol :) nota 10 :)


am shi eu o intrebare !! nu vrie sa facem schimb de bannere:-?? sau de linkuri !!

contact yahoo id : mandeea_deejay ! plzz

ipo spunea...

Stiai ca facem petrecere la Silvia? Tell the story, ca ea e la mare oricum! :P
http://www.youtube.com/watch?v=fwjXgskUN50

BoGy spunea...

Sub18 se relanseaza ! Un concurs pe http://sub18.ro

allé spunea...

@inbonobo:
acum asuclt Nouvelle V. :D suna fain. Cat despre Manowar si Nightwish... neahhh... Nu cred ca rockul e neaparat antitod anti-manele.

@mandeea dj:
neah. nu fac schimb de linkuri...

@ipo:
I have no idea what you're talking about :D