22.07.2009

da!

Am citit in mai multe reviste (recunosc, glossy, condamnati-ma) interviuri si recenzii ale unei carti "yes man", scrisă de un tip tinerel (25) Danny Wallace, cu o freză d'aia trendy crestuţă. Ă, nu mă iau de freza omului, doar mă amuză tipul ăla de păr. Să trecem peste asta.

Întâmplarea face că tipul era destul de trist, şi un nene necunoscut bărbos, întâlnit în autobuz/tramvai/nu conteaza, i-a spus ca ar trebui să zică de mai multe ori "da". Atunci, lui Danny Wallace i-a pocnit o revelaţie fantastică, care i-a schimbat total aproape total viaţa, şi cum altfel, decât în bine. Astfel, dacă înainte să-l întâlnească pe nenea bărbos nu ieşea din casă, că prefera să stea la tv, să nu se deranjeze, să stea liniştit, acum s-a pricopsit cu tot felul de invitaţii, fie că este vorba de la piaţă să cumpere ceapă şi pătrunjel, fie de invitaţii la petreceri. Secretul care era? Că omul nostru nesociabil a cunoscut oameni noi, a avut conversaţii plăcute, oribile, de tot felul, şi s-a simţit foarte bine, în definitiv, căci a socializat.

Dacă voi căuta cu frenezie cartea domnului la librărie sau nu, rămâne de văzut. Cert e că am priceput mesajul, acela că ar trebui să zicem de mai multe ori da.
Şi cum altfel îmi încep această ultra-extraordinară-mega-schimbare revelatoare din viaţă, decât aplicând ce a zis domnul Danny ?!
Aşa că de săptămâna viitoare, care vine, respectiv din data de 27 iulie (ahhh ce frumos, vine chiar după 26, când împlinesc 14 ani şi 5 luni), voi zice numai "da". Desigur, normal, of course că nu la invitaţii dubioase cu altă tentă decât cea decentului.

Tananana: vom vedea ce se va întâmpla! Poate scriu şi eu apoi o carte, despre schimbarea fantastică din viaţa mea. Hihi.

Acum serios vorbind, chiar cred că dacă am zice de mai multe ori "da" la lucruri pe care deobicei le refuzam, s-ar întâmpla ceva bun.
Pentru că unii oameni sunt aşa blocaţi în starea lor de lâncezeală, speriaţi parcă de bombe şi de nou.

8 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Ghici ce am facut eu si sotul meu in seara aniversarii noastre?... Nu, nu la ce te gandesti :P Ne-am uitat la filmul YES,MAN, cu Jim Carrey. O ecranizare a cartii de care vorbeai. Frumusel. Daca ti-a placut cartea, inchiriaza si filmul. Hugs!

allé spunea...

da, am auzit că are şi ecranizare :D Jim Carrey e amuzant, deci ar trebui sa-mi placa :D o sa caut filmul, neaparat

The Fat One spunea...

Chiar am incercat sa spun mai mult "da" decat de obicei, inspirat de film, si culmea, m-a ajutat sa trec peste niste probleme (daca le pot numi asa).

windwhisperer spunea...

" Spune NU doar acela
care-l stie pe DA
Insa el, care stie totul
la DA si la NU are foile rupte....." ( ns)

lil'miss spunea...

am auzit si eu de film si cred ca e super tare! il caut neaparat!

allé spunea...

wow, ungure :D acum sunt si mai convinsa. i'll say 'yes', i'll say 'yes' :D

@windwhisperer:
:) vreau sa inteleg, ca e deep

@lil'miss
:D si eu il voi cauta!

marius spunea...

ma imprumuti cu niste bani?

allé spunea...

ghici!