27.07.2009

La Vita è Bella


Filmul... e uimitor. Nu am cuvinte.
Este unul dintre filmele pe care trebuie sa le vezi neaparat, care poate poate iti deschid ochii uneori obositi de rutina.
Admir mult personajul principal (nu i-am retinut numele. niciodata nu retin numele la personajele de filme/carti :() - e foarte foarte vesel, e ca o flacara ce arde, si in scanteile lui, ii lumineaza si pe ceilalti. Eu asa il vad: un model. Care reuseste sa-si salveze fiul de drama nazismului. Reuseste sa-l salveze trecand peste durerea lui fizica, peste chinuri. E plin de bucurie si forta. Inventeaza un joc, cu care reuseste sa-si mentina copilul in viata...chiar si dupa moartea sa. Va las pe voi sa aflati ce s-a intamplat la sfarsit, dar mie mi-au dat lacrimile. Si de fericire (ma rog, daca se poate numi fericire un final placut de film).
Of, ca nu ma pricep la recenzii!

la vita e bella sountrack *it makes me wanna dance&smile*

7 comentarii:

Raluca spunea...

Pare interesant filmul...o sa ma uit si eu la el;);)

Ina Todoran spunea...

E? L-ai vazut?

Ina Todoran spunea...

Ma bucur ca ti-a placut. E un film care, dupa ce il urmaresti nu ai cum sa ramai la fel ca inainte.

allé spunea...

@raluca:
da, da, ti-l recomand cu toata placerea

@ina:
yup, l-am vazut. de placut... mi-a foarte placut :D agree with you

fbogdan1988 spunea...

E probabil cel mai frumos film pe care l-am vazut. :)

Anonim spunea...

Roberto Benigni ! e un mare talent.

Billie spunea...

it sounds nice :)