04.08.2009

alo? salut, ma intrebam ce mai faci

Câteodată, pe motiv plăsmuit de plictiseală, + un fel de dor, + nevoia de a talk/ui, îmi vine să sun. Sunt destul de timidă la capitolul ăsta şi îmi ia jumătate de oră de stat cu telefonul în mână şi răscolit prin minte/în jur să găsesc un motiv plauzibil pe care să-l vîr interlocutorului.

Că nu poţi suna numai aşa, să întrebi "salut. mă întrebam ce mai faci?". Nu, pică prost. Va zice omul ăla că tu chiar decedezi de plictiseală, sau că vrei ceva de pe urma lui, sau aşa ceva.

Pe bune acum: de ce nu sună lumea? De ce nu sună colegii pe alţi colegi, prietenii buni pe alţi prieteni buni, cunoştinţe vechi pe vechi amici? Aşa, cu simplul motiv de ...mă întrebam ce mai faci.

Uite, eu l-am sunat pe cristi şi pe o colegă. Nu ştiu despre ce am vorbit, dar după cinşpe minute radiam şi ţopăiam.

E frumos să comunici. Aşa... sincer: chiar şi abureli, defulări.

A! Şi... ca să nu fi scris articolul ăsta degeaba, îţi ordon recomand să pui mâna pe telefon (că şi-aşa ai minute gratuite, că primeşti mai mult, la prima intalnire mana pe picior, la a doua intalnire mana pe picior plus...)
şi să suni: amici, prieteni, colegi, verisori, bunici... ce ţi-au fost cândva dragi, de care-ţi aminteşti, fulgerător, înainte să adormi sau când treci pe stradă încărcat de alte gînduri.

Hai, şi pun pariu că o să te simţi mai bine. Dacă nu, primeşti o bombonică de la mine.

9 comentarii:

fbogdan1988 spunea...

Pe mine daca m-ar suna cineva si imi pune simplu doar intrebarea din titlu, nu m-ar supara. Mai mult, ar fi un motiv de bucurie sa stiu ca cineva m-a cautat doar pentru ca s-a gandit la mine.

Nu ar pica deloc prost pentru mine respectiva persoana si nici pe departe sa zic ca el/ea pica de oboseala.

Din pacate, sunt tot mai putine astfel de persoane. Uneori am senzatia ca UNELE persoane ma cauta doar pentru ca au nevoie de ceva de la mine. Si apoi se fac nevazute.

Acum nu stiu daca si eu procedez la fel. Si da, e foarte frumos sa comunici. Si eu ma simt bine dupa orice discutie care nu implica nicio cerere ascunsa.

Apropo, nu am numarul tau. Vreau sa te intreb ce mai faci. :P

Anonim spunea...

ok, pai la mine nu merge sa mai sun. si-au inchis toti telefoanele cand au auzit ca ma plictisesc

fLn spunea...

Vorbirea la telefon e ca mersul la psiholog, te descarci emotional dar si afectiv vorbind cu un prieten/o ruda cu care nu ai mai comunicat de mult.

Grațiela spunea...

Vreau bomboana. Nu imi place sa rascolesc amintiri. Nu imi place sa ma intorc in trecut ca in loc sa ma simt mai bine ma simt melancolica sau poate pur si simplu realizez ce mult ne-am schimbat si caile diferite pe care am mers si imi da asa un sentiment "naspa" de imbatranire si putrezire si ...
Ce sa mai... neplacut.

Unknown spunea...

ai scris cumva "bunici"?O sa o sun eu pe bunica cand o sa zboare porcu

Mike_ spunea...

Da,intradevar,cand ma suna cineva si nu ma asptept la asta..ma bucur!
M-as bucura extrem de mult sa ma sune doar sa ma intrebe..ce-am mai facut,cum ma simt..daca asta e adevaratul lor motiv,e minunat!

Admin spunea...

:) Fetele am vazut ca vorbesc la telefon foarte mult ... in general .

Nu stiu .... dar mie pers. mi-se pare "mai de fete" vorbitul la telefon pe tema "ce mai faci" intre 2 baieti

! Eu sunt si zic "Ba,iesi? Da ,in 10 min sunt jos.Ok.Bafta.Bafta"

Fi mai cu tupeu... :)

Simplu spunea...

Eu unu sun doar sa vad ce mai face X, Y... bine atunci cand am credit ceea ce se intampla cam rar :D. Chiar si daca nu am subiect de vorba tot sun, ca oricat de plictisit ai fi tot gasesti tu ce sa vorbesti.

ContraPunct spunea...

Eu vorbesc destul de mult la telefon, imi place :) decat pe mess... Uneori iau agenda la rand, si intreb lumea " ce mai face?" e asa dragut cand auzi persoanele care iti sunt dragi.

Alle, totusi, vreau si eu o bomboana, mi-ai facut pofta.


PS: Tu ce mai faci?